jarli Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Selger en M52b20 fra en kollisjonsskadet 520ia e39 98 mod. Km stand 131 000km Coiler, veivføler, kamføler, dynamo, luftmengdemåler og servopumpe følger ikke med. Det er også sprekk/hull i vanosdekselet (Ikke pga kollisjonen) Motoren står pr dags dato i bilen og kan prøves/startes. Pris 4000kr
bohan Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Er motoren solgt ? M52B20. Jeg er intrresert! Vil vite om km stand på motoren, er det noe dokumentasjon på den ? og er den i god stand? Mvh, Johan Dalgård
jarli Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Er motoren solgt ? M52B20. Jeg er intrresert! Vil vite om km stand på motoren, er det noe dokumentasjon på den ? og er den i god stand? Mvh, Johan Dalgård Hei Jeg har den enda. Det er en her på forumet som har sagt an han skal ha den, men vi får se Det er servicehefte frem til 100 000km, og et klistermerke i døra som sier at siste oljeskift var på 127 000km. Speedometeret og lysmodul sier 131 000km så det stemmer nok. Jeg kjøpte bilen ferdig krasjet og har ikke prøvekjørt motoren over lengre tid (Kun prøvestartet, og den starter lett og går meget fint, uten ulyder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå