Dal-z Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 heisann, vurderer å få montert inn en sub i oppbevaringsrommet i bagasjerommet på e90'en min. har aldri vært borti noe særlig stereo og har egentlig ikke peiling i det hele tatt noen tips og triks på hvordan bygge en bra kasse? andre som har gjort dette og vet hvilke mål kassen må være? tar også imot tips til element/forsterker etc. bilen er utstyrt med 676 HIFI pro, dersom det skulle ha noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Om du har samme rommet som i min e91 kan du søke på min bruker og e91 i show off delen. Har lagt ut noen bilder av hvordan jeg har gjort min kasse der. Eller så kan du kjøpe ferdig fra BSW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 den pakkeløsningen fra bsw så absolutt ikke dum ut! et annet alternativ er jo også å gjøre det slik som du har gjort, men vet ikke helt om jeg har så lyst å begi meg ut på støping ettersom jeg aldri har vært borti det før. den løsningen fra bsw kommer på 5416,- inkl moms + frakt på 872,- en totalpris på 6288,- altså.. sparer man mye på å gjøre dette selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Nei man sparer ingenting; Ny teppeinnsats til å støpe i fra BMW koster 360 Glassfiber og polyester 500 En grei 10" sub. 1500 En ok forsterker 2500 Kabler 500 Pluss arbeid og diverse deler så er du på det samme om ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 såpass ja.. neimen da kjøper jeg bare en slik en jeg da! spørsmålet er bare om jeg kan ta meg råd til det på denne lønningen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Ble det BSW på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 ble nok ikke det, rakk ikke å få gjort noe før bilen ble bytta i en m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå