Iversen92 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Hei Har telefon innebygd i min Bmw e39 2002mod og får den ikke til å fungere Har skaffet simkort som jeg har satt inn under telefonen, men det står bare pleas innsert simcard i displayet. Noen som vet hvordan man fikser dette? Og før dere begynner å poste at det er bare å sette inn simkortet bak i bilen ved cd/navi boksene, Jeg har ikke den simkort boksen bak jeg har KUN den under telefonen som spretter opp når jeg tar opp telefonen Min telefon type er Siemens bit 2 tror jeg, og er trådløs. jeg har lest endel rundt på nett om at i 2002 kunne man bare bruke vodafone simkort? pga av at det ar 900hz gsm? noen som kan bekrefte dette? Jeg vil da tro at selv om mitt kort ikke har 900hz så skal det vel gå ann at telefonen skal merke at jeg setter i ett simkort og kan skrive inn pin kode? Jeg har prøvd både med 5volt simkort og 3.6volt simkort og det har stått det samme i displayet "please insert sim card) Takker for alle svar:) Mvh Simen Iversen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Jeg har samme telefon som deg, når jeg kjøper nytt tvillinkort å stter i bilen leser den kortet og telefonen funker. men så gikk det en uke halvannen, hvor "card being read" komm opp som vanlig, men forsvant ikke igjen. Jeg kjøpte nytt kort å det samme har skjedd igjen. så det er litt snodig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 hmm, du har trådløs telefon? Lurer på om det jeg opplever skjer bar med 2002 mod e39 :S Hvilket telefon abonemang bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 fortsatt ingen med ett godt svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Jeg har telefon i bilen (2000 mod med Nokia)med simkort rett i telefonen som på din,det virker med både Telenor og Ventelo.Har ikke kortleser bak.Mulig det er din tlf som er defekt,for jeg vet det virker hos andre med 2002-3 modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Jo kan være mulig at noe er deffekt, å da starter spørsmålet, er det værd å fikses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå