vebjørn13 Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Hei! Vurderer kanskje å selge bilen min. -Bilen er en BMW 3.serie med karosseriet E46. - Motoren er en M43TUB19 , på 77kW/105HK/165Nm ( 1895cc ) 0-100km/t på 12,4 sec. - Bilen er i fargen "Steel Gray Metallic Clearcoat", som er veldig strøken - Vanlig originale Felger, Alu sommer/vinter (strøkene og lite brukt, gode dekk ikke noe billig dritt ) - Bilen er og har blitt brukt til pendling. - Alt er strøkent, nylig vært på BMW oljeservice ( Bremserens/sjekk + oljefilter+ kupe filter og oljeskift) - Kvitteringer på alt, og utfylt service historikk. - Eid av 2 voksne menn før meg. Utstyr: Multi-ratt BMW business radio Sportseter A/C Cruse kontroll Kjørekomputer midtkonsoll/armlene Skipose El. Vinduer forran Varmeseter Grøftlys m.m Litt smått jeg har gjort. - Montert Xenon angel eyes, med 1 års garanti ( leve tid 12000 timer rundt 11500 igjen ) - Montert Uoriginal M3 spoiler i bilens farge. - Byttet Gir pose og håndbrekk trekk grunnet sprekker i gamle, byttet i Alcantara med M søm. NB! Aldri vært senket, eller tullet noe med! Bilen har rullet Ca 168,000km og er i bruk. Relativt rust fri, kun litt på pansere, men er behandlet og burde ikke spre seg med det første. Eneste jeg vil påpeke er at Lykt spylerene er litt mongis! EU- OK --> 2014 Tenker rundt 60,000+ Dette grunnet jeg har lyst på noe nytt. For raskt svar send meg mail, vebjrn_aarud@live.no Gir posen
vebjørn13 Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 opp, kan ta bytte i strøken Husqvarna 250TE med SM oppsett og tilegg 5-10000kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå