ælgen Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Noen som har tips til hva årsaken til dette kan være? Er nye sensorer på girkasse, har prøvd 3 forskjellige coiler, koblet direktestrøm hit og dit +++++.
Morty999 Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 sjekk om det er noen dårlige ledninger i stikkerne til sesorene på svinghjulet., vipp av gummien. er vanlig det, om du ikke får til no har jeg kompl led nett, lmm og hjerne som 100% sikkert fungerer.
ælgen Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 Såg ut til å være greit det.. Regner ikkje med at dysene åpner heller. De følerne på girkassa, er det 2 like eller 2 forskjellige? om det er mulighet for at jeg har byttet om på øvre og nedre på girkassa. Har prøvd å byttet om på kontaktene oppe i motorrommet.
Morty999 Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 di er like. men di må være på riktig plass.. går bensinpumpa når du setter på tenninga da ? er dette en org e28 535? eller ombygd ?
ælgen Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 Så mulig at jeg må bytte plass på de nede på girkassa, eller er det nok å bytte kontaktene oppe? Bensinpumpa går ja Er vel ein ombygd 528
Morty999 Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 er bare å bytte om oppe. prøvd coilen da? men pumpa starter, går i 2-3 sek og stoper igjen. MEN, begynner den igjen når du kjinner ?
ælgen Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Har byttet motorledningsnettet, da startet bilen Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå