Bombayespen Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Jeg har nå montert en Focal sub i min E46, alt fungerer med tenningen på, men når motor startes, da slutter sub og fungere. Hentet strøm rett på batteri, og styrestrøm fra parklys. Er det noen som hvorfor dette skjer, er det et annet sted jeg burde hentet styrestrøm fra? Forslag med løsning mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Er jo berre å måle kor feilen er. Korleis har du gjort det med signal til forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombayespen Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Det er egen sub utgang på stereo, så den får signal via phono kabel. I utgangpunktet skulle sub kobles til stereo med ISO kontaktene, men da det ikke er vanlig ISO på BMW, måtte jeg koble til på "gamle måten", Synes det er så rart at alt fungerer utmerket med bare tenningen på, men så fort motor startes, kutter sub ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Viss stereoen har sub utgang, har den vel remote utgang og? Og det er vel berre å måle om forsterkeren får remote ifra parklyset. Viss ikkje parklyskretsen klarer å gi nok strøm til forsterkeren, er det berre å bruke ein annen remotekilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå