Mathias Imenes Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Mangler dynamo til S50b30 motoren min. Passer dette fra vanlig m50 motor? Er M50 blokka lik utvendig som S50? Tenkte da å kunne bruke en rast M50 blokk som "dummy blokk" for sveising av motorfester etc. Er innsug og eksosflensene lik på S50 og M50 toppen? Og sist men ikke minst, er eksos og innsugsventilene like på M50 og S50?
LarsBMW Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Innsugsboltmønster er ikke likt. Eksos er likt tror jeg, da folk bruker s50 grenrør på m50 motor.
Mathias Imenes Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 Takk for svar ingen som vet noe mere?
bjornar-a Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 du kan bruke m50 blokk som "dummy blokk". Eksos passer. men ikke innsug dunamo er jeg usikker på. og ventiler passer garantert ikke. de er større på s50 en m50.
Mathias Imenes Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 du kan bruke m50 blokk som "dummy blokk".Eksos passer. men ikke innsug dunamo er jeg usikker på. og ventiler passer garantert ikke. de er større på s50 en m50. Okay, takk svar. Grunnen til at jeg spør om ventiler er at det ligger flere sett på ebay som vistnok skal passe både til M50 og S50 noe jeg tvilte på.
bjornar-a Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 du kan bruke m50 blokk som "dummy blokk".Eksos passer. men ikke innsug dunamo er jeg usikker på. og ventiler passer garantert ikke. de er større på s50 en m50. Okay, takk svar. Grunnen til at jeg spør om ventiler er at det ligger flere sett på ebay som vistnok skal passe både til M50 og S50 noe jeg tvilte på. Det vil jeg tro er til S50 US. det er egentlig er oppgradert m50 motor. i usa fikk de ikke s50 som vi kjenner den.
Mathias Imenes Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 du kan bruke m50 blokk som "dummy blokk".Eksos passer. men ikke innsug dunamo er jeg usikker på. og ventiler passer garantert ikke. de er større på s50 en m50. Okay, takk svar. Grunnen til at jeg spør om ventiler er at det ligger flere sett på ebay som vistnok skal passe både til M50 og S50 noe jeg tvilte på. Det vil jeg tro er til S50 US. det er egentlig er oppgradert m50 motor. i usa fikk de ikke s50 som vi kjenner den. Ahh.. det har jeg ikke tenkt på
Mathias Imenes Skrevet November 17, 2012 Forfatter Skrevet November 17, 2012 Ingen som vet om dynamo fra m50 kan passe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå