Gå til innhold

Audi s2 sedan 575hk/710nm selges/byttes i Bmw

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Her er kriteriene klippet fra elcon sin hjemmeside:

Hvem kan søke om lån?

Selv om hver eneste søknad vil bli vurdert for seg så har vi også noen få faste, generelle kriterier. Disse er:

• Har fylt 25 år

• Har bodd i Norge i minst 3 år

• Har en fast årsinntekt på 200.000 kroner eller mer

• Ingen inkassosaker eller betalingsanmerkninger

Hvis du kan svare ja til disse punktene ser vi frem til å motta din lånesøknad!

Skrevet

Flott bil! S2 sedan er utrolig tidløs og fin og dette ser ut som ett meget pent eksemplar.

Så ett spørsmål: hvordan er rs4 kassa forsterket? Ny drevsats?

Skrevet

Er forbrukslån ser jeg.. Og skal man betale 3000 kr i mnd må man ha lånet på 12 år. noe som er ekstremt lenge.

Se litt mer rundt om på nettet jeg. Men er vel sikkert det samme hos de andre bankene.

Skrevet
Flott bil! S2 sedan er utrolig tidløs og fin og dette ser ut som ett meget pent eksemplar.

Så ett spørsmål: hvordan er rs4 kassa forsterket? Ny drevsats?

Hva som er gjort er for meg ukjent, dette er utført hos Dahlback racing, og jeg har en utskrift sammen med kvitering der det står forsterket tettsteget rs4 kasse, og sålenge den ikke klager med dreiemomentet som er i bilen er det vel gjort noe.

Skrevet
Er forbrukslån ser jeg.. Og skal man betale 3000 kr i mnd må man ha lånet på 12 år. noe som er ekstremt lenge.

Se litt mer rundt om på nettet jeg. Men er vel sikkert det samme hos de andre bankene.

Det blir nok litt nedbetalingstid ja, men fordelen med denne bilen, er at verdien vil være der, den får ikke noe kjempe verditap slik som en vanekig bruksbil, dermed kan man låne på en del år, og likevel komme ut greit når man velger og selge bilen videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...