icemanM5 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Som temaet sier så har jeg problem med det ene fjernlyset på min 97. mod E39... Problemet er at om jeg setter på nærlys, skifter til fjernlys, og dimmer ned igjen, så henger høyre fjernlys fortsatt på, og vil ikke slukke seg igjen... men venstre fjernlys slukker seg, og fungerer helt som normalt.... Noen forslag? Snakker vi separate releer for venstre og høyre fjernlys? Lysmodul? Er en 97.mod 525 TDS Touring..... Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Har nok en misstanke om modulen ja, sitter bak sparkeplata på passasjersiden. Ikke uvanlig at denne trøbler det til, har selv opplevd det og loddet denne på nytt selv, søk litt på nettet og gjerne her inne så ser du hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Tusen takk for svar. Skal høre med en kompis om å få prøve hans lysmodul i min, så får jeg se. Har prøvd å søke litt rundt, men fant ut at det var jeg ikke så god på... Men tar imot all hjelp med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Søk på feks http://www.autopower.se/ AutoPower Mekartips Reparation ljusmodul E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Kan jo være lyshendelen også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå