bmmww1 Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Har eit komplett M3 karosseri som skal selges i deler!! Skal ha motor/gir/vader/instrument/understell/felger/skjert å fangere. Resten er tilsalgs!! Strøkent sort innertak. 1000? Med alt. Dører strøkne. 750 per dør? M3 Motorsport spoiler 1500?? Bare spørr har masse deler..
mxsondre Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 lurt og skrive hvilken m3 detta kjem fra kanskje
flonoen Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Det er jo helmax, jeg er jo på jobb i Kvinnherad!
flonoen Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Har du frontlykter og blinklys uten knekte fester? Taktrekk er jeg litt interessert i også..
bmmww1 Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Taktrekke er uten luke.. Baklyktene er solgt å framlyktene var kast.. Men taktrekke kan er skru ut i måren om du vil ha det??
flonoen Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Oki, tar taktrekk, var uten takluke jeg trenger! Har du bilder av motorsportvinga? Farge? Kor i kvinnherad forresten?
bmmww1 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Skrevet November 8, 2012 Husnes.. Kor jobber du?? Vinga er blå.. Har du eit tlf nr??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå