jan magnus Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 nye sommerfelger med nye dekk høst 2012 ny bakdekk vinter 2012 behandlet med swissvax concorso voks 2012 skal detailes før salg. komplett utstyrsliste kan sendes som pdf dokument på mail ved forespørsel. idrive navi.. full m-sport 19" lm sommer 18" replika 5 serie msport vinter. takluke 100% strøkent interiør IKKE røyk. 98.000km Prisantydning 294.335 eks omreg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 og ved rask avgjørelse er det som vanlig fort gjort å prute ned prisen bittelitt. Da kun etter besiktigelse ! bunnløse skambud er jeg ikke noe fan av da prisen som er nå er helt grei. feil pris endret ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Hva er det du brått fikk kyst på nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Pen bil med helt riktig farge og interiør og takluke . Fortsatt til salgs. Selges for hva lånet står til så jeg går i null. Må bort ! Tipper rundt 310.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 innvendige bilder hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Ja det burde jeg ha ordnet:) kommer fortløpende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Flott! Jeg er hvertfall intressert hvis det er riktig interlør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Interiøret er svart alcantara sport seter. Og idrive dash. Bilder kan jeg som sagt fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 bilder av interiør. jeg har lånt bildene fra nettet. jeg har ikke noe bra kamera å ta bilder men. men jeg garanterer at det ikke noe noe defekter eller merker. bildene av baksetene forklarer best hvordan interiøret ser ut. eneste forskjellen fra denne til min er at jeg har facelift navigasjonen men flere knaper rundt idrivehjulet. og listene heter glacier silver som har mere mønster i innpreget. veldig populær sammensetning av interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Intrissert i en ktm 530 exc-r 2008 modell å mellomlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Intrissert i en ktm 530 exc-r 2008 modell å mellomlegg? ellers takk. har allerede en Husqvarna, så det får holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 295.000 eks omreg. dette er en org m-sport med i-drive og navi. denne skal bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 finn annonse opprettet med flere bilder. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40922803 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 opp. fortsatt til sags til redusert pris. innbytte i x5 av samme prisklasse er av interesse. ellers ingen annen bil. send meg mld eller ring på 41466141 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Opp. Fortsatt til sags for lavere pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå