Kimmey Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Heisann! da vil jeg kvitte meg med noen ekstra ting og tang, siden det tar bare plass. Originale speil til sedan (passer sikkert coupe, men ikke sikker) 500,- Uoriginale M-tech speil 300,- Kjøper betaler frakt og jeg sender ikke i oppkrav dessverre. PM meg om dere finner noe interessant!
iron3101 Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 hallo! veldig interessert m-tech speila og lyktene med ccfl ringer. kan jeg komme å se på de til søndag den 11. november?
summitjohnsen Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 her hamstrer vi alle xenonkittene: haha Hvor mange watt er xenonkittene? er interresert i alle jeg å
bmwm3touring Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 hei kjøper gjerne de hella lyktene av deg send meg en meld på 93 61 89 02 ang frakt osv
Kimmey Skrevet November 8, 2012 Forfatter Skrevet November 8, 2012 hallo! veldig interessert m-tech speila og lyktene med ccfl ringer. kan jeg komme å se på de til søndag den 11. november? Har akkurat solgt de ZKW lyktene med CCFL ringer og sota linselykter, men har fortsatt speilene
Kimmey Skrevet November 8, 2012 Forfatter Skrevet November 8, 2012 Veldig intr i alle xenon kitt'a! Pris pm? pm sendt!
Kimmey Skrevet November 8, 2012 Forfatter Skrevet November 8, 2012 her hamstrer vi alle xenonkittene: hahaHvor mange watt er xenonkittene? er interresert i alle jeg å 35 watt, hvis ikke Marius vil ha dem, så er dem dine gir deg beskjed isåfall!
summitjohnsen Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 her hamstrer vi alle xenonkittene: hahaHvor mange watt er xenonkittene? er interresert i alle jeg å 35 watt, hvis ikke Marius vil ha dem, så er dem dine gir deg beskjed isåfall! ja supert! funker alt? å er det h1 alt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå