ntncrazy Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 heisan. selger en M54b28 ca 40-50000km Megasquirt v3 me seperat styring til dyser å coiler. 2.5 insug ny clutch ny veiv sensor lc1 breiband sensor allt dette produserer meget bra med gamper men jeg ska bygge en annen bil å trenger penger. har også heil e34 med en del nye uåpnet styling osv M5 stoler. desvere litt slitt å uten emblemer. bilsten dempere løsjefjors fjærer 30mm senk alle deler i forstilinga er nye utenom styre armer, di har jeg ligende nye. heilt nye i eske hjullager front bra angle eyes lykter meke SONAR rattnav kan følge med olje fordelings lok fra vacmotorsport, som fordeler olje til fks turbo eller målere.
ntncrazy Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 har ikke skrud ut noe enda, allt står på bil, så har bilder av motor å selve bilen
ntncrazy Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 det var en gang et turbo prosjekt, mangler bare olje å vann, så er allt klart første utkast av turbo plasering
ntncrazy Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 bor på ei øy, utenfor flekkefjord. men kan hjelpe med frakt, kjener mange folk i tung transporten;-p har ikke peiling på hva man kan ta for en slik motor. mange som er intresrt tydlivis. men ingen bud enda. har ikke orginal net lenger, d ble lappet til for å passe in samen med megasquirten. men har EWS`n å chipen. men hjelper fint lite etter som at hjernen måtte jeg bruke som kontakt i første kobling på spruten.....
Runar-CSi Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Er sprutet ferdig kobla da? Hatt start på motoren med det på?
ntncrazy Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 har du papirer på fjærer dempere? nei desvere har jeg ikke d. men det kan skafes fra løsjefors.... man trenger jo ikke på dempere
ntncrazy Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Er sprutet ferdig kobla da? Hatt start på motoren med det på? har hat sviv på motor ja, har ikke hat den på veien for maping. (kjører bare base map) men for en som kan litt om MS skal d være greit sak å kjøre auto tune på den. sofwaren er egentli ganske easy å jobbe med
ntncrazy Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Er sprutet ferdig kobla da? Hatt start på motoren med det på? har hat sviv på motor ja, har ikke hat den på veien for maping. (kjører bare base map) men for en som kan litt om MS skal d være greit sak å kjøre auto tune på den. sofwaren er egentli ganske easy å jobbe med må tilføye at strøm er jeg egentli heilt idiot på. men dette er ikke så vanskelig;-p alle kabler er merket hvor di skal kobles osv. softwaren koster et par kroner, men tror jeg kan lage kopi av den jeg har. å finnes ca 1000 base maps til den
ntncrazy Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 m52? tror dette er m54, men er ingen spesialist på dette. den kom fra en e46 2000
ntncrazy Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater denne viser heile bak siden på motor. håper min facebook er åpen. vis ikke skal jeg ta opp bilde igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå