Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisan. selger en

M54b28 ca 40-50000km

Megasquirt v3 me seperat styring til dyser å coiler.

2.5 insug

ny clutch

ny veiv sensor

lc1 breiband sensor

allt dette produserer meget bra med gamper

men jeg ska bygge en annen bil å trenger penger.

har også heil e34 med en del nye uåpnet styling osv

M5 stoler. desvere litt slitt å uten emblemer.

bilsten dempere

løsjefjors fjærer 30mm senk

alle deler i forstilinga er nye utenom styre armer, di har jeg ligende nye.

heilt nye i eske hjullager front

bra angle eyes lykter meke SONAR

rattnav

kan følge med olje fordelings lok fra vacmotorsport, som fordeler olje til fks turbo eller målere.

Skrevet

bor på ei øy, utenfor flekkefjord. men kan hjelpe med frakt, kjener mange folk i tung transporten;-p

har ikke peiling på hva man kan ta for en slik motor. mange som er intresrt tydlivis. men ingen bud enda.

har ikke orginal net lenger, d ble lappet til for å passe in samen med megasquirten.

men har EWS`n å chipen. men hjelper fint lite etter som at hjernen måtte jeg bruke som kontakt i første kobling på spruten.....

Skrevet
Er sprutet ferdig kobla da? Hatt start på motoren med det på?

har hat sviv på motor ja, har ikke hat den på veien for maping. (kjører bare base map)

men for en som kan litt om MS skal d være greit sak å kjøre auto tune på den. sofwaren er egentli ganske easy å jobbe med

Skrevet
Er sprutet ferdig kobla da? Hatt start på motoren med det på?

har hat sviv på motor ja, har ikke hat den på veien for maping. (kjører bare base map)

men for en som kan litt om MS skal d være greit sak å kjøre auto tune på den. sofwaren er egentli ganske easy å jobbe med

må tilføye at strøm er jeg egentli heilt idiot på. men dette er ikke så vanskelig;-p

alle kabler er merket hvor di skal kobles osv. softwaren koster et par kroner, men tror jeg kan lage kopi av den jeg har. å finnes ca 1000 base maps til den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...