spuijnsarn Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 trenger litt hjelp med og få god lyd i bilen, på ekstremt lite plass. Ser mange bygger i hjulbrønnen, noe og satse på? Legger ved et bilde hvor en kar hær på forumet har bygd kasse i hjulbrønnen på en cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Du kan evt. Gjøre det slik jeg gjorde da jeg bygget i hjulbrønn. La 2 lag med glassfiber + polyester Når det var herdet skrudde jeg fast en tykk mdf plate i bunn, for og få stivet av godt. Etter det er det bare og pøse på med glassfiber og polyester. Jo stivere jo bedre ! Du burde også tenke på hvor stor kasse du vil ha ! Når du har støpt ferdig , kutter du til en plate som dekker hjulbrønnen også legger du tykt lag med kvalitets silikon rundt der den skal festes! Presser den ned og skrur den fast ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 hørtes ikke så dumt ut. Men vil helst holde meg til mdf da jeg ikke er så flink med glassfiber, og dessuten hater det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå