Kny Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Felgene er solgt Vurderer å selge mine E34 M5 Throwing stars felger. Disse er nyoppusset i sommer, med polert kant og er så og si strøkne uten noen hakk/kantkjøringer. Original farge på stjernene og dekk er brukt i 2-3 mnd (ingen burning eller sidelengskjøring) og ser nye ut. Dimensjoner: 8x17" ET20 med 195/40 Falken dekk 9x17" ET22 med 215/40 Falken dekk Med disse dim. på dekk er det litt strekk som gjør at de sklir fint på E36, mulig man må valse biiittelitt bak. Bruker disse selv på E36. H.B.O 8000,- og ser helst at de hentes i Vestfold, IKKE prutbare. Ønskes fler bilder så finnes det masse bilder av de i tråden min i signatur. PM hvis du er interessert. Kan være interessant med bytte i 3-delte 17" felger eller andre gromfelger (kun 17"), gjerne oppussingsprosjekt og (bare ikke ødelagte). Strekk bak: Foran: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Faen at jeg ikke har penger nå.. ellers skulle jeg kommet å henta med en gang! du vil ikke bytte felga i en motorhispania rx50 moped? heheh... Satse på at du ikke får solgt dissa med en gang daaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Ellers takk du, blir nok liggende til noen kommer med penger eller noen fine felger i bytte, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 er det like brei kant på alle 4 felga eller? disse frister veldig, men føler det er litt mer pene felger, enn "feite felger. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 9" har bredere kant enn 8" ja Absolutt kule hjul, lykke til med salg Kenneth, blir moro og se hva du skaffer til neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Syns nå de er ganske feite på E36 jeg, stjernene kan også enkelt demonteres og lakkeres i den fargen man ønsker! Stemmer som Anders sier ja, litt mer kant på 9". Takk, usikker på hva det blir enda, tar det som det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Vis jeg får solgt ene bilen min i morra, kommer jeg å henter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 God pris dette her, Kenneth. Lykke til med salg! Blir spennende å se hva du kommer med til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Kan vurdere frakt dersom kjøper betaler dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Hadde bare jeg hatt en bil disse hadde passet på! Ser ufattelig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Frakt kommer på 1150,- og de sendes separat, pakkes såklart godt inn for å unngå skader. Er flere interesserte på PM, men ingen som har sagt de skal ha enda, så førstemann med penger får de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Hei, vet du om man kan ha 255 dimensjon bak og 235 foran på disse? Vet noen av m5 felgene er dimensjonert for dette. Er interessert i bytt med mellomlegg. Har 17" fra før. Ikke ødelagte eller ubalanserte, men med litt skraping på kantene. Kan skaffe bilder om du kunne være interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Ja, det er nok originaldimensjonene det mener jeg. Kan ikke si dette sikkert men. Bytter ikke i hva som helst altså, skal være noe gromt isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Skal ta et bilde av de og sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg