Gå til innhold

M-System II Throwing Stars 8+9x17" SOLGT

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Felgene er solgt

Vurderer å selge mine E34 M5 Throwing stars felger. Disse er nyoppusset i sommer, med polert kant og er så og si strøkne uten noen hakk/kantkjøringer.

Original farge på stjernene og dekk er brukt i 2-3 mnd (ingen burning eller sidelengskjøring) og ser nye ut.

Dimensjoner:

8x17" ET20 med 195/40 Falken dekk

9x17" ET22 med 215/40 Falken dekk

Med disse dim. på dekk er det litt strekk som gjør at de sklir fint på E36, mulig man må valse biiittelitt bak. Bruker disse selv på E36.

H.B.O 8000,- og ser helst at de hentes i Vestfold, IKKE prutbare. Ønskes fler bilder så finnes det masse bilder av de i tråden min i signatur.

PM hvis du er interessert. Kan være interessant med bytte i 3-delte 17" felger eller andre gromfelger (kun 17"), gjerne oppussingsprosjekt og (bare ikke ødelagte).

5t3ms2pgd9hgaj7abk4p.jpg

kuiehmpjuslk8ttrbt7i.jpg

mjiqhascx25yqn609yg0.jpg

Strekk bak:

z6yg7x6v22f622x2kob3.jpg

Foran:

pshdwojdry7n5j3mxvhy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns nå de er ganske feite på E36 jeg, stjernene kan også enkelt demonteres og lakkeres i den fargen man ønsker! Stemmer som Anders sier ja, litt mer kant på 9". Takk, usikker på hva det blir enda, tar det som det kommer ;)

i7iqipgp83oimgombk0b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vet du om man kan ha 255 dimensjon bak og 235 foran på disse? Vet noen av m5 felgene er dimensjonert for dette. Er interessert i bytt med mellomlegg. Har 17" fra før. Ikke ødelagte eller ubalanserte, men med litt skraping på kantene. Kan skaffe bilder om du kunne være interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...