Joatle Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Hei, har nettopp skiftet bremseklosser og slitasjevarsler bak på min e91, men inne i iDrive så står det forsatt advarsel om høy slitasje, hva kan dette komme av? Noe spesielt jeg må gjøre? Må jeg på verksted for å nullstille? På forhånd takk for svar
OLEZZ Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 -hold døren lukket -Skru på tenninga. -Vent til servicevarselen i kombi er borte og evt andre varsler. -Hold inne knappen til venstre på kombiinstrumentet til servicevarsler dukker opp. (hold den inne selv om en trekant dukker opp) -Deretter kan du bruke hendelen for kjørekomputeren for å bla deg frem til bremser bak, holder inne knappen først en gang, og deretter en gang til. -Når det gjelder bremser hender det at man må ha på tenningen i 30-60 sec før den har blitt resatt
Joatle Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Ser man det, fikk det jo til Men da dukket det opp et annet problem, nemlig at den nye sensoren ikke ble registrert så da lyste alt bare rødt :/ Skrudde opp ting igjen for å sjekke sensor og joda, en av de små pinnene var riktignok knekt, så da må ny sensor bestilles.. Uansett, takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå