Rally Kalle Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Bilen er nå avskiltet Bytte i noe annet ???? e30 prosjekt eller noe 325 Da har jeg bestemt meg for og selge min E36 som er en 318, men motor er bygd om til 320 som ikke er godkjent. Jeg selger den fordi den er for dyr for meg og ha. Bilen er senket og jeg har papirer på settet, som heller ikke er skrevet i vognkortet. Det er noe negative sider med bilen så klart. Bilen er rullet 305000, 5000 i mitt eie. Den lekker en del servo olje, sikkert bare en pakning eller en slange. Det er en hjullager lyd bak. Vinduene foran har sklidd ut av skinnene bak dørtrekket. har hatt av dør trekket og fått vindu helt opp. Bør ikke sveives ned Så er den ikke godkjent ombygd med motoren som sitter i, men det følger med 318i motor med girkasse (Har og en girkasse til pga den som sitter på motoren skraper i synkroringa, følger med) senkesettet er av typen TA Technix og er ikke godkjent heller. har ikke hatt den på løftebukk og sett under så litt i tvil om hvordan den ser ut under. Forrige eier sa noe om powerflex foringer i bakstilling. litt usikker. Trenger nye sommer og vinter dekk. og mulig ett nytt batteri. skal lade det som står der nå og prøve det. Det er en sprekk i kanalen HF ( har bilde av dette) Kanaler bak er gjort noe med ser det ut som. det er xenon ettermonteringskit på den og det mangler en nær og fjernlys pære som er godt. siderutene bak er dårlig sota Den har stått stille ca mnd nå så bør gå over bremser hvertfall og olje + filter Jeg har 318i motor og masse deler til bilen liggende og alt skal bort. Har også en E39 (tror jeg ) det er hvertfall en 520 motor om jeg ikke tar helt feil som også skal bort. Den er det litt skade på. er ikke sikker på tilstanden på den. Det er ett ødelagt servopumpe hjul, tror reimstrammer er defefkt. (bilde) og hull i bunnpanna. denne kan gå for 4000. Har hjerne og ledningsnett til den. kom med bud på bilen og for alt sammen. kom gjerne med bud, helst ikke skambud! Bare å ringe eller sende meg en melding hvis det er noe du lurer på! 48040717 er nr mitt eller jeg kan nås på mail Marius_21_211@hotmail.com Holder til på Knapstad, Hobøl, Østfold. 5 min før spydeberg. Dette er en fin bil til å lage en banebil eller fikse opp det lille som skal til for å få en ålreit bil. har også 4 Wolfrace (?) felger med greie sommerdekk som skal bort. passer ikke bmw, men er universale. Har også noe nye deler som ikke er vært brukt: Bremseskiver foran til 320 brekkwire (x2) bærearmer komplette (x2) ++++ kommer ikke på alt nå. Bilen foran: foran: foran: Skaden på kanalen: Felger: Bak: Bak: Bak: Interiør, foran: Interiør, bak: Motor, E39: Motor, E39: Motor, E39: Motor, E39: Motor, skade på servopumpehjulet: Hull i bunnpanna: Støtdempere foran til bilen: 318I motoren: Haug med deler: Taket: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Opp ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 byr deg 3000 for bare bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTurkish Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 18.000 var vel litt å ta i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Jeg må vel kunne få litt igjen for den enn skam bud ? Det er mye deler og ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 opppppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 prøver med 13k ink årsavgift Så skal jeg få den til å starte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleseljord Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Er den eu ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Til mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 12 ink årsavgift ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå