Dal-z Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 heisann, selger felgene mine ettersom jeg skal ha nye. felgene er i helt grei stand, noe bruksslitasje og et lite hakk i høyre bakfelg, ellers gode. de står på falken fk 452 dekk i dimensjonene 235/35/19 og 265/30/19. de er leveres i originalstand, uten rød plastidip som jeg har hatt på de siste tiden boltsirkel: 5x120 innpress: ET35 såvidt jeg husker (e90 fitment) pris: kom med fornuftige bud. bakdekkene burde byttes. skal få tatt noen bedre bilder i morgen, men her er de på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansensi Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 passer de på e39.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 nei, e39 har større navdiameter enn øvrige bmw-modeller, så de passer nok ikke. correct me if im wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Slike jeg skulle hatt kanskje.. har du bilder av hver felg så man ser hvor mye brukt de er? går utifra det er 8,5 og 9,5 bredde på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hvor mye ligger ett fornuftig bud på? Skriv gjerne på PM... Bor ett par undersjøiske tuneller vekke ifra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 skal få tatt bilder iløpet av kvelden du har pm, eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Får jeg også pm på hva et fornuftig bud er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 kan bare si det her i tråden, jeg er usikker på hva slikt ligger på brukt, men de kostet 11500 ny når jeg kjøpte de på gs bildeler. du/dere kan komme med et bud dere mener er anstendig utifra det. som sagt, bedre bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 tok noen kjappe bilder nå. som dere ser, så er de fryktelig skitne/støvete, skal få vasket de i morra. hakket på høyre bakfelg. framme bak dro av litt plasti dip for å vise de under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 i og med at jeg må ha nye dekk så kan jeg ikke gi stort for dette, da jeg kommer opp i nypris fort, så da kan jeg heller kjøpe nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 felgene er solgt til et hyggelig bimmersmedlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå