OverKill Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Har noen ødelagte låser på min '97 E39 og trenger først og fremst lås m/nøkkel og låsekasse til førerdør men er interessert i å få byttet alle sammen hvis noen har.
OverKill Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 Hva skal dere ha for dette a ? Og er det med tenningslås? Har ikke bruk for den nå, men greit å ha liggende !
OverKill Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 kom med bud så blir vi nok enige Er det alle låsene? Altså begge dørene foran, koffertlokk og tenningslås? Lik nøkkel til alle ?
-Vegard- Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 er til en fremdør, tenning og bakluke, egen nøkkel på bakluka mener jeg det var
OverKill Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 er til en fremdør, tenning og bakluke, egen nøkkel på bakluka mener jeg det var Følger det med EWS-ringen rundt tenningslåsen ?
bmwboy1992 Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Er samme nøkkel til alt hos meg, trenger ikke ews ringen, bare flytte innmat fra din gammel nøkkel til den nye
OverKill Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Er samme nøkkel til alt hos meg, trenger ikke ews ringen, bare flytte innmat fra din gammel nøkkel til den nye Pris ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå