torfinn91 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hei Har en e30 som jeg hadde tenkt å bruke i vinter men har ikke så lyst til å ødelegge den. Dette er en orginal e30 320 som sviver som ei klokke og sviver/lyder fint! skiltnummer: DF 54043 Er en 1989 modell facelift med check panel inni. takluke og 4dørs. Tistanden er veldig grei:) brekk og bremser funker fint! Tror ikke det er noe problem å få den igjennom EU! Er litt rust men ikke noe farlig Holder til 45min nord for kristiansand Den står for tiden uten skilter, men jeg KAN sende den inn på eu-kontroll, så du får med en mangelapp på den Skal bytte et hjullager og hjulsylinderene har orginale fjærer og ellers så tror jeg den går fint igjennom Kontakt meg ved interesse Tenkte meg 10 000,- for den Eventuelt ta innbytte i m106 blokk/stempler som delbetaling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hmm. Hvordan er tilstanden på denne? Mye rust? Kilometerstand? Årsmodell? Karosseritype? Greit med litt info. Bilder også. Gjerne med noe annet enn mobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Vil gjerne høre mer når du har fått mangel lapp på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooter Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Har du hatt den på eu kontroll enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Bytte mot en e39 520i motor med girkasse ? Eller en golf 3, 1,8 ? Kan godkjenne den først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Nei, selger den kun fordi jeg trenger penger litt fort Det som er med bilen, er noe rust i nedre framkant av hjulbuen men det fikses jo lett^^, Brekk og bremser funker, lys og sånn er også i fin stand. Det som jeg vet at må gjøres er å bytte et hjullager.. og det har jeg kjøpt nytt, så får du med nye hjulsylinderene bak begge sider sånn i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Fått mangel lapp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Nei er 3stk som muli vil ha den uten mangelapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå