e9coupe Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Selger BMW e34 535i hel. Skal ha motor og kasse selv. (bilen er svenk, kun momset inn) Bilen har rulla 430 000 men er i overaskende god stand. Forje eier som har eid bilen siden 06 har brukt ca 90 000 på vedlikehold (har kviteringer) Er sort skinninteriør i bilen som er veldig pent, ingen hull eller stygge merker. Er varme i setene foran. karosseriet er helt dette også men er finnes det en del sprekker og bobbler i lakken. Kom med bud på hele bilen, alle bud vurderes. selger også felgene er 15" har ikke sett på impress eller bredden ennå, men regner med de er 7" bredde Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e9coupe Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 skal ha for diff? om du selges løst? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e9coupe Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Solgt? Desverre glemt å svare deg.. men nei, bilen er fremdeles til salgs. Selger også i deler men sender ikke desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 hvor mye tenker du for resten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e9coupe Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 hvor mye tenker du for resten ? Nå er ikke teksten øverts helt oppdatert. Men jeg kommer også til å ta tannstag og litt smått, har ikke helt oversikten. Du kan hente bilen for 6000 ,- Da får du med alle papirer og kviteringer. Er mye bra deler på bilen selvom den har rullet langt Send meg en Pm hvis du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 pris for evt på skilter på den ? vist jeg evt skulle de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e9coupe Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 pris for evt på skilter på den ? vist jeg evt skulle de Svensk bil, ingen skilter på denne lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå