Gå til innhold

2000 523iAT vurderes solgt - evt som delebil?

Kiwi79
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 2000mod 523iAT 5 trinns steptronic Executive utgave som vurderes solgt.

Sort metallic sort skinn mulitfunksjonsratt klimaanlegg, webasto for bensin osv osv. Komplett liste kan sendes interessenter.

Bilen og motor har gått ca 250.000km.

Gearkassen ca 130.000 siden kløtsjene i den gamle havarerte (kassa hadde gått120.000km i fjor). Flere som opplever at BMW merkeverksted ikke skifter olje på kassa selv ved utvidede servicer???? Den nye bruktkassa fikk i alle fall ny olje når den ble satt inn. Fungerer bra!

Fikk en påkjørsel bakfra dette året - bakluke og støtfanger bak har skader, samt at reservehjulsbrønn og det virker fra innsiden som at høyre rammevangen bak har fått en trøkk? Dette har ikke påvirket hjulstilling eller kjøreegenskaper.

Utenpå ser det kun ut til at det er bakluka og fangeren som er skadd.

Omregistrerte den fra varebil til personbil etter at skadene oppstod uten at BT hadde noen motforestillinger om det. Baksetene fremstår med andre ord som nye.

Denne har som mange andre biler av samme år/modell noe rust. Spesielt bakluka og ene skjermen i tilknytning til bakluka. Videre er det litt rust nederst på dører. Dette har ikke slått fullt ut ennå, men må fikses om bilen skal holde seg pen.

Bilen skal EU-godkjennes denne måneden, men mangler ny lambda sensor ifm avgassen. Innføringen foran på potta fikk også en bøy, så denne blir også skiftet ut.

Nå har jeg lyst på nyere bil, og lurer på om jeg skal selge den eller kjøre den helt i senk? Det er mye nye deler i forstilling mv. så bilen er teknisk ganske bra med unntak av det nevnt over. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøre på den 100-150 tusen til.

Hva er denne egentlig verdt som bruktbil evt. som delebil?

Bilder kan sendes på e-post - evt. kan bilen besiktiges ovenfor Lysaker vest for Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...