320dm-sport Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hei! Er det noen har opplevd dette med at skjermen dør og lyden blir borte, iDrive-kulen som skal "låse" seg går bare rundt og rundt! CCC´en suser nok pga. navigasjons-CD´en som er inni, men dette får jeg ikke ut, så det vil si at det er strøm der, men ingenting funker. Jeg begynner å bli bekymret da dette kan koste meg dyrt, men håper det er noen der ute som har en løsning eller kan fortelle meg hva som er feilen. HJELP!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320dm-sport Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Alt er forresten orginalt, ingenting er blitt byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Det første du kan prøver er å koble frå batteriet heilt og koble det til igjen. Kan være att eit kvar har gått i låst og att den slår av alt utstyr som ikkje er nødvendig. Har du forresten fått noko meldingar i forkant av dette om "Battery discard" eller noko slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320dm-sport Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Jeg har koblet av batteriet, men er ikke fulladet. Har heller ikke fått feilmeldingen før. Har glemt å slå av parklyset når jeg parkerer, men tror du det hjelper å ladet batteriet opp igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Ja du kan prøve å lade det igjen. For så å koble det frå og koble det til igjen. La minus polen være fråkobla i 30 minutt eller noko slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå