njå Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Har en m5 som skraper i tredje gir ved litt hurtig giring,hva kan det vere?
todleif Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Høyres ut som slitt synkring på tredje gir.
njå Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Høyres ut som slitt synkring på tredje gir.Hvor går det an og få tak i nye ringer?
Toby91 Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Høyres ut som slitt synkring på tredje gir.Hvor går det an og få tak i nye ringer? gjør desverre ikke det... mulig et oljeskift eller noen "remedier" vil bedre litt på ting:) men i hovedsak går noe syndt på disse kassene så må de faktisk byttes... getrag leverer omtrent ikke ut noen deler til denne kassa.. kun noe småtterier..
torbfer Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Har det samma problemet med min M5;) Viss du bruker litt tid på å gire så merker eg ingenting. Men klakker eg den i fra fullt turtall i 2 gire opp til 3 hørrer eg det og. Byttet olje å eg kunne ikkje se noe spon eller lignende. Men du får desverre ikkje deler til desse kassene, må få tak i en brukt en;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå