ilummina Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Har dessverre sett meg nødt til å selge bilen min da jeg ikke har råd til å ha den stående bilen er ikke eugodkjennt som den står nå har diverse mangler 2er feil på Støtdempere Nærlys ulovlig pærer Håndbrekk dårlig virkning begge bremse slangene framme andre minus er temp måleren på vannet fungere ikke vindusviskerne har sluttet å gå har ikke sett noe på det men hører vindusviske motoren går . Bilen har stått siden oktober i fjord å forfalt overflate rust har begynnt å komme fram litt rundt om så den er ikke kosmetisk fin uttvendig lenger. bilen har blitt rygga på fra begge sider så framskjermene må nok byttes for å få den fin igjen. Motor å gir har jeg aldri hatt noe problemer med , den starta med engang jeg vrei om nøkkelen etter 1 år bilen har gått 330 000 motor har gått 100 000 mindre i følge sist eier som var et gammel ektepar inni er den veldig fin med svart skinn. air condition å dobbelt soltak 4 el vinduer ++ har ikke tatt noen bilder i det siste men her er bilder fra før den blei satt bort kan også skaffe nye bilder vist det er noe interesse for den. års avgift 2012 betalt å ikke noe skyldig. hadde tenkt meg rundt 20 000 eller bud 45248590 Jobber skift så er ikke altid svarer, sendt gjerne en sms vist lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Er det fortsatt skilter på bilen ? kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilummina Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Er det fortsatt skilter på bilen ? kjørbar? Bilen er kjørbar å har fortsatt skiltene på men ikke eu godkjennt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Kunne tenkt å sett mere bilder av bilen, f.eks av skader og rust ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå