Maximan Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Hei. Jeg sjekker interessen for bilen min da jeg ikke har det som kreves for å ordne den. Bilen ser omtrent ut som på denne gamle annonsen: (bortsett fra bakre hjulbue) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35140268 Det er en 318i Touring med en M42B18 motor. I det siste så har jeg hatt problemer med starteren som jeg ikke finner ut av. Siden jeg ikke har sted eller tid til å fordype meg i dette sjekker jeg interessen for salg. Starteren vil ikke alltid dra rundt, og noen gangen drar den rundt uten å slå inn på svinghjulet. Starter alltid til slutt etter en del forsøk. Positivt med bilen: Brukbar kilometerstand. Motor rundt 200k Ny clutch og trykkplate, utløserlager i sommer Ny termostat og vannpumpe i sommer. Ny toppakning og toppdekselpakning for 1 måned siden, byttet av mekaniker og justert posisjon på kammer. Nye skiver og klosser bak i sommer. Nye klosser foran i sommer, skiver ok. Nytt Varta batteri i høst. Nye pærer i alle lykter foran. Eksos reparert hull av svendsen eksos i august Fine 17" på sommer med gode dekk, 15" på vinter med gode dekk. Elektrisk takluke og speil. Kabler til sub lagt opp. Sentrallås. Negativt med bilen: Parkeringsskade på bakre venstre hjulbue. Problemer med starter. Bruker vann og damper i eksos, begriper ikke hvorfor. Litt sigen bakdemper. Slitent endeledd venstre side. Lakken på bilen er ok, bortsett fra parkeringsskaden, litt bobler her og der. Føles god å kjøre, ingen problem med kasse eller diff. Selges til høystbydende over 10000 kr. Ikke under for da lønner det seg for meg betale noen for å ordne den. Jeg mener dette ikke er upris da bare motor og deler koster mer enn det. Jeg er særdeles lite hypp på å selge men jeg må ha en bil som starter hver gang, og som student har jeg ikke tilgang på skruplass EU godkjent frem til februar. Send PM eller ring nr i finn annonsen om det er noe som er uklart. Bilen befinner seg stort sett i Porsgrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Har du bytta til is motor? For motor'n på bilde er ikke en is motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 bytta til is motor ja. Ble gjort litt etter annonsen ble skrevet;) Bilen blir forøvrig trukket fra salg. Får den heller ordnet på egen hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå