Gå til innhold

VENG frontplate VS. Original for E30.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Jeg Driver og skal gå til innkjøp av forskjellig, og snublet over en frontplate som jeg får til en veldig hyggelig pris ny.

Jeg vet mange har fordommer mot veng, og sier "bruk originalt".

Men det jeg er ute etter og lurer på er om noen har erfaring med Veng frontplate?

Er det ekstremt dårlig passform på dette? Eller er det helt ok og få det til?

Skrevet

Veng frontplate funker knall. Enkel form å få til, så den får de til. Bare husk på ei skikkelig grunning før lakk, så går det fint. Hold deg unna framskjermene deres :P

Skrevet

Det høres bra ut:)

Jeg kjøpte veng skjermer på en 200 sx jeg bygde, der var det litt banking, banning og pressing ut til siden bare, så ble det helt bra. veit du hva som er grunnlaget for at folk har skrekken for disse på akkurat bmw?

Er jo masse karosseri forum som bruker dette på nyere vag og den slags.

Skrevet

You've got mail! Ja, som du sier, er noen modeller de har fått til. Er ikke så værst framskjermer på MX-5, og kanalene til E39 er spot on. Men e30 framskjermer er ikke no poeng å prøve engang :P

Skrevet

Har Veng framskjermer på min, og passformen er ikke så alt for gale :P

415773_4678672209055_1344469488_o.jpg

Men orginalt er såklart best. Hadde kjøpt orginalt selv hadde det ikke vert for at disse følgte med bilen

Skrevet

Bl.a. får Veng og dess like, kjøpt stanseformer som ikke lenger oppfyller fabrikantens krav til nøyaktighet og som da blir kassert (i praksis altså solgt ut på markedet). Derfor kan karosserideler avvike mer på slike 3. parts deler, enn på originalt.

Dette er i alle fall hva årsaken kan være på VAG...

mvh Frode Neergård.

sendt fra min HTC Sensation XE via tapatalk 2

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...