trasse Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Morn! selger/bytter vinterbilen min da jeg har lyst på en ny en (helst disel, men kan også være int i 4x4) Bilen er en volvo 745 86 mod. det er m47 girkasse (5trins) og den er helt fin! bilen har fått en del nye deler ved forige EU godjenning bla; - Org Volov clutsj - Komplett eksos - Komplette bremser - Regreim -Olje og filter -Brekk wire og sko -lyspærer i dashbordet - wiren og håndtaket til choken - smurt opp hjullagrene Bilen har også svart interiør,turbogrill, hengerfeste osv Bilen ser ikke ut i lakken MEN den er så godt som rustfri!* Det er altså den røde volvoen som selges! Bilen selges for BUD! eller så kan den byttes i en disel bil eller en annen... Kravet for bilen den byttes i er at den skal være på skilt og EU ok
trasse Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 Skjøss meg i ræva,bud over 8 vurderes. Er fri om reg
wicky124 Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 bud over 8? greit nok...byr deg 9kr for epashiten!!!
M|Fjeld Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Skjøss meg i ræva,bud over 8 vurderes. Er fri om reg Ro ned nå Lasse
trasse Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Alle har bruk for en traktor i garagen, 9 er notert. Tar imot seriøse bud på PM
bmwfreak89 Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 du er ikke int og bytte den mot en suzuki rm 250 93 mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå