Hernik Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Hei! Jeg byttet nettop "kroppen" til vinduviskerene mine på en e39 (no.1 på bilde) Nå problemet når jeg tar de et hakk ned så går viskerene litt ned å tar tak i plastikken, så tar de hele ruten å går tilbake i nøytral stilling. Men når jeg tar de et hakk opp eller lengre, å tilbake i "nøytral" å kutter motoren, så går de opp å setter seg fint midt på ruten. Noen som vet som hva kan være feil ? Takker for svar!
a100abt Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Kan være motoren, irr på parkeringsautomatikken kan sørge for at del stopper på uvanlige steder, evt at den ikke stopper. mvh Frode Neergård. sendt fra min HTC Sensation XE via tapatalk 2
Hernik Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 Kan være motoren, irr på parkeringsautomatikken kan sørge for at del stopper på uvanlige steder, evt at den ikke stopper. mvh Frode Neergård. sendt fra min HTC Sensation XE via tapatalk 2 Tviler på at dt er motoren, den er ganske ny, men irr på parkeringssensoren, hvor finner jeg denne / hvordan fikser jeg dette ?
tobiastorvik Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Kan være motoren, irr på parkeringsautomatikken kan sørge for at del stopper på uvanlige steder, evt at den ikke stopper. mvh Frode Neergård. sendt fra min HTC Sensation XE via tapatalk 2 Tviler på at dt er motoren, den er ganske ny, men irr på parkeringssensoren, hvor finner jeg denne / hvordan fikser jeg dette ? prøv å bytt relè enklest oftest det beste
a100abt Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Kan være motoren, irr på parkeringsautomatikken kan sørge for at del stopper på uvanlige steder, evt at den ikke stopper. mvh Frode Neergård. sendt fra min HTC Sensation XE via tapatalk 2 Tviler på at dt er motoren, den er ganske ny, men irr på parkeringssensoren, hvor finner jeg denne / hvordan fikser jeg dette ? Parkeringsautomatikken i viskermotoren, sitter i selve motorhuset. mvh Frode Neergård. sendt fra min HTC Sensation XE via tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå