Gå til innhold

El vindusheiser i bil uten el heiser? E36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

eg monterte dette i min e36 en gang i tida. det du må gjøre er og få ut dei gamle vindusheisene og sette inn dei nye elektriske. litt knut og få det ut da dei popnaglene som er til dei orginale satt noejævli. men 5mm bor el noe slikt bør funke fett. ganske greit og gjør det egentli. men husker ikke korleis eg gjor det me de elektriske faktisk. enkleste r vell kanskje og koble releet innpå lysbryteren som gir lys til parklysa. da funker vindusheisen uansett om du har parklys el kjørelys.

Skrevet

aner ikke kor releet skal sitte egentli. men du må ha ledningsnett til vindusheisen. sjøl om alt går ann og heimemekke, men personlig liker eg best og kjøpe ledningsnettet til den.

finns e36 me el heis bak og meiner eg. er ganske sikker på at eg har sett det.

ps. du trenge ikke og ta ut ruta. bare ta og låsesplintene på dei to gliderene og trykk og press evt me ei tang på skinna der. så når du skal montere igjen så bare trykker du dei inn på plass. el ta ei tang(vannpumpetang) el lignende og trykke på plass.

Skrevet

Det er ikke eget ledningsnett til el-vinduer, alt er kobla hit og dit. har monteringsanvisning fra bmw hvis du er interessert.. er mye jobb, men hvis du har tid så er det jo ikke noe problem ;) bør ta ut begge stolene og gulvteppet, enten kjøpe ledningsnett til ettermontering eller kjøpe kabel og loddeskjøter, skjøting blir det uansett..

Har akkurat ettermontert kjørecomputer og har planer om å ettermontere el-vinduer og ac nærmere våren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...