saelevik Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Har nettopp skaffet meg en E34 88modell med M50b25 motor? og den nekter å starte. Bensinpumpa på bilen går ikke, (den er ny) men om den tjuv-kobles på et annet batteri funker den. Jeg byttet veiv sensor uten hell, men etter den ble byttet får bilen ihvertfall tenning, noe den ikke fikk før jeg byttet sensoren. Jeg kan ikke fatte hva problemet er? Har også byttet bensinpumpe releèt. Har prøvd startgass, da starter den nesten, men dør like før. Noen som vet hva dette kan komme av?
kjetilbm Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Sliter med det samme med min '95 E34 med M50TUB20 motor... har testa pumpa direkte på batteri, da funker den. Så pumpa er ikke defekt. Bilen har også vært litt tungstartet de siste dagene før den nektet helt å starte i går. Har fått tips om defekt kamaksel føler. Skal se om ikke jeg må bytte denne... Link til tråden min: viewtopic.php?f=1&t=243416
saelevik Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Ja jeg leste på tråden din nettopp! Har fått tips om kamaksel sensor jeg også.. men er mange som sier det nødvendigvis ikke er den heller. Så er veldig skeptisk på å kjøpe ny, om det viser seg å være feil!
bmwmann24 Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Samme her!! samme problem:( Hvor ligger bensinpumperele?
saelevik Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Kjipt! var kjæresten min som bytta, men mener det ligger fremme i panseret med resten av releène? men jeg vet ikke da.
Hangmanibal Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Fikk bilen igjen fra veksted i går, de hadde søkt og fant ut at hjernen var ødelagt av fukt/vann. Har ikke byttet hjerne enda! Men er redd for at det kanskje er mer en det (krypstrøm).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå