Remi Berg Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Har lagt vekk hjemmekinoen til fordel for stereo og selger da mitt gamle anlegg. Anlegget er ikke veldig mye brukt og har stått ubrukt i et par år. Orginal embalasje følger ikke med. Reciever: Pioneer VSX-515, 7x100W om jeg ikke husker helt feil. Muligheter for automatisk kalibrering av lyden med mikrofon(følger ikke med). 750,- Senterhøytaler: Yamaha NS-C444, maks 250W. Her har jenta i huset trykket inn diskanten, men den fungerer. Sort pianolakk. 500,- Fronthøytalere: Tangent SR-500, maks 500W. Trehvite med gråe frontdeksel. Katten har brukt frontdeksel somklorestativ så det er noen skjønnhetsfeil på disse. 200,- for begge. Bakhøytalere: Eltax Millenium Mini, maks 60W, trehvite med gråe frontdeksel, matcher fronthøytalere. 200,- for begge. Argon 5085S subwooferkabel 5M. Aldri brukt, kun tatt ut av esken for å konstatere at det far feilkjøp. Nypris er 498,- Selges for 350,- Fronthøytlarene ser jeg helst blir hentet. Evt. frakt kommer i tillegg etter Postens satser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå