Gå til innhold

Dau 530d e60 n57 motor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det ikke er gass wire men det virker som samme prisnippet att den er røket, helt dau trykker eg gassen helt inn går rpm sakte oppover.. dette erpå kald motor, kan då kjøre noen km med dette å den lunker seg i 50km i oppoverbakker å då er gassen trykket helt inn.

Virker som om etter den blir varm så er den 100% fin drar like godt som alltid men ser det begynner å komme litt mer svart røyk no under pådrag enn før men dette skal ikke ha noe å si?

leste av feilkoder og fikk opp disse c0212 c0222 c0232 c0232 c0507 c0203.

Kan det være lav spenning på battariet som gjør dette? har kjørt den en lang tur i dag forå lade litt.

dynamo lader nesten 14 v å battariet var etter eg stoppet bilen 12.7v

fant og litt fukt i bagasjerommt over sikringene men tror ingen ting er kortsluttet.

gått over vacum slanger og ic rør og alt ser bra ut, tviler på det har noe med luft eller turbo å gjøre siden den er helt fin når den blir varm etter litt kjøring

NOEN SOM HAR VERT BORTI DETTE PÅ E60 ??

Skrevet

Spenningen på batteriet er helt fint.

Få kjørt en test der du kan se hva feilkodene betyr også få kontrollert faktiske verdier på turbo, dysene osv.

Er så utrolig vanskelig å få et skikkelig svar i en tråd som dette.

Skrevet

ja ser den, skal ta en ny diagnose etterpå med ett bedre apparat,

spenningen er bra no ja men eg ladet det litt i går pluss mye kjøring så håper det var det som gjorde det.

skjedde og att den startet heltm fint men den gikk tungt i 3-55 sek før den ble fin igjen på tomgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...