WilliamsF1 Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Dama hadde bilen i byen i går. Når hun skulle hjem var det ikke nok strøm til å dra startmotoren skikkelig rundt. Hun fikk et par svake omdreininger på startmotoren, før det var så lite strøm at startmotor ikke gikk i det hele tatt, bare klikking i noen releer. En kompis av meg hjalp henne med startkabler. Men selv da startet den ikke. Men startmotor gikk skikkelig rundt igjen med kablene. Det første han hadde gjort var å pumpe som en gal mann på gasspedal,noen man ikke skal. Og det er ikke anntydning til at bilen skal tenne. Kan han ha "druknet" pluggene med pumpingen sin. Eller kan bensinpumpen bare ta kveld av seg selv mens bilen står i ro i 20 min? Det var lite strøm på den når hun dro, for batteriet er dårlig. Bilen har bare blitt småkjørt de siste ukene. 1km til sentrum så 1km tilbake. Mange start og småkjøring mens i sentrum. Bilen har startet helt fint i all evighet. Men nå plutselig nekter den å tenne. Jeg og en kompis er på tur ned til sentrum for å prøve få den i gang nå snart. Tips taes i mot med takk.
WilliamsF1 Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Strater med startspray i luftfilteret, går 2-3 sekunder og så stopper den, så da er det vel bensintilførsel som er problemet. sikkert gåen bensinpumpe. Rart at den bare slutter å funke fra man stopper bilen til man kommer tilbake 20 min etterpå. Kan det være noe annet enn defekt pumpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå