Pink Panter Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 hei! jeg starter min første tråd her, for jeg tror jeg kommer til og gjøre mye på førstebilen min, er forresten 18 år ) her er et bilde av bilen da jeg kjøpte den: må si at bilen har gått 78.000km måtte bytte alle låsene... gikk egentlig ganske lett her er bilder fra da jeg fant ut at jeg hadde vannlekasje... viste seg og være tett drenering i takluka... her bytter jeg pærer i klokken, vanskeligere enn jeg trodde, men samtidig ikke... må selvfølgelig sote rutene! halvveis til angel eyes! mer kommer! musikk skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lende Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Hvor fikk du tak i en så strøken e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Jeg bor i bærum, men måtte kjøre helt til trondheim for og hente den må kjøre langt for og få det man vil ha haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 ser ut som en strøken e34 i grunn, husker du hvor i trondheim du kjøpe den?? bor i trondheim og jeg kan ikke kjenne den igjen av disse bildene men har den bare gått 78k eller hva du skrev?? hørtes nesten litt rart ut synes no jeg da.. synes jo min har gått lite og den har gått 145k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 ganske nøyaktig ved disse koordinatene 63.670881,11.101231 copy paste inn i google maps det første bildet tror jeg er fra Trondheim et sted ja jeg syntes fremdeles det er litt rart at den har gått så kort, men ingen problemer med motor enda og starter på første vri 145k er jo kort det også ferdig med angel eyes! ble dritkult! litt småproblemer da noen fester hadde brekt... fant dette ut da jeg var ferdig med og koble om, morro... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 syntes ikke e34 kler angeleyes jeg, men heller sorte hella de lykter. men sett bortifra det liker jeg bilen din . holder til i bærum du også ja ? mener å ha sett denne rundt skui en plass ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 jeg liker ikke helt hella lyktene jeg da... hehe forskjellige meninger du er så godt kjent ja, hvor sånn ca er det du står da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 fant ut hvor det var ja fant det ut bare ved å se brua og huset i bakgrunnen xD haha, er det en eldre mann som har hadd denne før eller?? men er ikke så rart at jeg ikke har sett den før heller da egentlig for det der var nord trøndelag mens at jeg bor i sør trøndelag haha, men om den har bare gått 78k så ville jeg ha fortsatt med servicene da ser jo e34' er nå er oppi 300k +++ men flere bilde hadde ikke skadet, men du vil ikke fortelle hva du betalte for den da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 hahaha, jeg kjørte meg vill der oppe ja, det er en eldre mann som har hatt den kun sommerkjørt (noe jeg syntes er helt strålende, for min del ihvertfall! ) ja, servicene skal jeg følge opp ja, de motorene holder livet ut! haha skal se om jeg kan få tatt noen flere bilder hehe, prisen skal jeg nok ikke røpe, ihvertfall ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 jeg liker ikke helt hella lyktene jeg da... hehe forskjellige meninger du er så godt kjent ja, hvor sånn ca er det du står da? Holder til ved Vøyenenga jegv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 jasså ja, nei det var ikke langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 dagens 3 minutters økt! fra: til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Bytte du ikke pære bakfra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 bakfra? bak lykta mener du? det var iallefall det jeg gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå