Gå til innhold

E30 subber i hjulbuene, kupevifte fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har da et problem med E30'en min at dekkene subber i hjulbuene/skjermene helt ytterst. Man kan tydelig se det på ytterkantene av dekkene. Dette skjer da ved hard akselerasjon eller svinger. Bilen er senket og godkjent senket. Men jeg vil gjerne ha den lavere (nærmere dekkene), men samtidig ikke ha problemet at det er dekkene som subber.

Det jeg da lurer på er hva jeg kan gjøre med dette? Er ganske irriterende å høre på. #-o Hjulbuene er også valset.

IMGP5437.jpg

Det andre problemet jeg har er da at kupevifta ikke fungerer. Det er ganske irriterende når det begynner å dugge, og spesielt i denne tiden når det begynner å bli kaldt. Den reagerer ikke på de forskjellige trinnene. Vet ikke hvordan det er på E30, men finnes det motstand på disse? Isåfall, hvor ligger den? :)

Håper noen kan svare meg! :)

- LocoTonio

Skrevet

Ha på mindre dekk.. Om du har 10" felg bak, så kjør med 225.35... SKal du senke skikkelig, monter bumpstops.. Problem solved..

Høres ut som motstand, eller rett og slett hele viftemotoren som har tatt kvelden.

Skrevet

Okei. Får prøve mindre dekk når tiden for å skifte kommer. :)

Faen da, er jo nesten umulig å komme til bak motoren siden det står M50B25 i den... (Ingen ting virker)

Men tusen takk for svar uansett! :)

Har også et annet problem, det er at når den blir varm, så hopper den og sviver veldig ujevnt på tomgang. Hva kan dette være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...