Spillolje Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Selger mine 3 delte image wheels felger 2 stk 8,5 x 19 2 stk 10.5x19 5 serie impress, jeg hadde dem på min E60, helt til samboer kjørte på en fortauskant og laget en 15 cm lang kantkjøring i ene bakfelgen. jeg demontere da felgene, for å bytte den skadde kanten, kom meg aldri lenger en å demontere dem. følger med nye bolter 160 stk til felgene. selges da de bare tar opp plass i garasjen. Selges ikke under 5500 kroner Dette er dyre 3 delte felger å ikke kinakopier. Felgene ligger i Ålesund tlf 99462703 eller epost: gunnar@bunkeroil.no svarer bare på tlf og mail legger ved bilde av felg før de ble demontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mythoxaz Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Kan du legge ut bilder av skaden på felgen som er skadet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 og gjerne bilde av de på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spillolje Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 legger ut bilde av skaden på felgen i morgen. bilde av felgene på bilen kommer nå. bildet er tatt med mobiltelefon å er ikke mye å skryte av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mythoxaz Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Venter fortsatt på bilder av "skavankene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå