Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte for en måneds tid siden en 520I 91 modell med en del småproblemer. Er det noen som vet hva årsaken til problemene skyldes? Er relativt fersk på det området.

- Speedometer og turtallsmåleren legger seg helt om på maks i det jeg skal kjøre, samt at temperaturmåleren også legger seg på rødt uansett om bilen er kald. Bensinmåleren er også noe unøyaktig.

- Til å begynne med lagde "forstillinga" eller noe annet i det område en lyd som bare kan beskrives metall som gnikkes mot metall, altså en høy skjærende lyd i det jeg legger rattet helt om. Usikker hva det skyldtes, men i ettertid har lyden forsvunnet.

- bakluka vil ikke opp, og kan ikke bruke nøkkelen da det er rust eller lignende i låsen. Kan det være brudd på ledninger siden jeg ikke kan benytte håndtaket?

Ellers er det noe overflaterust, men kan ikke forvente annet mtp. hvor mye som ble gitt for bilen.

Takker for svar :)

Skrevet

Ang. Instrumentene så er det kanskje SI batteriene som har tatt kvelden. Bla. KOED har nye som du sjøl kan lodde inn hvis du er nevenyttig.

Bakluka vil sikkert ikke opp pga kabelbrudd. Kablene ligger langs hengselet på venstre side. Du kan prøve å spraye låsen med CRC el lign flere ganger over flere dager så kanskje låsen løsner slik at du får opp luka med nøkkelen. Får du opp luka så er det bare å vikle av teipen så ser du kabelbruddene. Må skjøte inn friske ledninger. Har erfart dette på to e34.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...