torfinn91 Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Selger nå min e30 som delebil/vinterbil Eu-godkjent til mars 2013 Denne står det orginalt 318 (m10) forgasser. Regner med det er noe galt med choken, for den er vanskelig å starte når det er kaldt.. Den fusker før motoren blir varm, men når den er varm så sviver den som ei klokke! Det er rust på innsiden av venstre kanal og rust med festet til bensinrøret :/ Og overflaterust på begge hjulbuene bak.. Og tanken lekker bensin rundt påfyllingsrøret tror jeg.. hvis du fyller mer enn en 25 liter på den så lekker det :/ Kan få med ekstra tank og 316 motor hvis du vil bygge om til sprut Førerstolen er VELDIG slitt^^, Bilen er ikke noe veldig fin å se på, siden det er rustflekker med døra og kanaler. Det er en helt grei vinterbil Det er mye nytt på den!! Ny frontrute med soting i toppen Begge hjulsylindere Begge bremseskiver bak Nye bakdempere Powerflex hovedforinger bak Powerflex foringer framme Nye bærearmer framme. Nye bremserør rundt om Sikkert noe mer smådill.. Pris 10 000,- Holder til på sørlandet 45min nord for kristiansand. Mulig int i m30 (m106) blokk/stempler som delbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andtor Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Mye rust? hvor? lekker mye bensin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Det er rust på innsiden av venstre kanal og rust med festet til bensinrøret. Og overflaterust på begge hjulbuene bak.. Ja, den lekker bensin rundt påfyllingsrøret tror jeg.. hvis du fyller mer enn en 25 liter på den så lekker det :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Ble den ikke solgt sist nei, kan gi 5000 og kan hente i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Nei hadde en useriøs kjøper-_- så bestemte jeg meg bare for å beholde den^^, Men har for mange biler så må kvitte meg med noen, pluss at jeg trenger penger litt kvikt.. 5000 så har du betalt for noen av delene som er nye på den og har høyere bud allerede desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 høyeste bud ligger på da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 8000,- til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Fått bud på 9000,- Er det ikke noen som skal ha en grei vinterbil?? ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Førstemann med 9000,- kan hente den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Hadde du ikke bud på 9000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Jo men jeg vil bli kvitt den;) så gidder ikke holde den av i det uendelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Ser den følger det med vinterdekk? er forsatt litt intr, trenger en vinterbil så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Jeg har noen som fulgte med, men de er dårlige :/ men de skal du få med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå