-Vegard- Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Sliter med tilnærmet lik null varm luft på en e46. Vannpumpe og termostat er nytt. Motor ligger stabilt på normal driftstemp men det blir ikke varm luft ifra varmeappartet. Ved diagnose så får jeg opp feil på temperature control wheel - right. Noen som har en ide på hva som er galt her?
fillyg Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 Sliter med tilnærmet lik null varm luft på en e46. Vannpumpe og termostat er nytt. Motor ligger stabilt på normal driftstemp men det blir ikke varm luft ifra varmeappartet. Ved diagnose så får jeg opp feil på temperature control wheel - right. Noen som har en ide på hva som er galt her? Njaa, en kamerat av meg hadde det samme problemet, mener det egentlig ska stå: Temperature control W/right front wheel. Jeg er ikke helt sikker, men det er jo verdt et forsøk, selv om jeg ikke helt kan forstå hvorfor det skal ha noe å si på temperaturen inni bilen
torbfer Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 En kamerat av meg hadde samma problemet, og han bytta heila panelet og etter på fungerer de utmerket. Er typiske feil på desse bilene. Kan godt ver du kan bytte ut noe annet enn heila panelet men det gidda kje han.
lassew93 Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Har du funnet ut av noe? Har akkurat samme problemet...
rekorden Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Har du forsøkt å bytte panelet som nevnt tidligere?
torbfer Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Har skrevet det før, bytt panelet så virker det ettepå. Kan ver du kan gjør noe annet, men kameraten min bytte heila kjøpte nytt på gs og det virker utmerket etterpå.
-Vegard- Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Panel og vannventil er skiftet Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
rekorden Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Snodig... Hvilken modell og motor er det snakk om? På min 320d fikk jeg MYE mer varme etter å ha byttet EGR-termostat. I tillegg gikk motortemperatur fortere opp ved kaldstart og ble mer stabil under kjøring.
-Vegard- Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 2000 modell m43b19. Kommet fram til at varmeregisteret er tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå