lierbimmer Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 Hei Ser etter forsterkede girkasse fester til min e46 320d med manuell kasse Noen som har erfarninger med forskjellige typer? ser etter type "street" og ikke "race" som jeg er redd blir for stive og skaper vibrasjoner. skal passe fra følgende modeller http://bmwfans.info/parts/catalog/22316771220/ ser helst å kjøpe fra norske forhandlere eller nettbutikker som sender til norge. tips?
handsome Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Gs bildeler Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
lierbimmer Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Hei Vil nå dele min erfaring med gs performance sine svarte forsterkede girkassefester med kapsel. enten er boltene gjennomgående eller alt for stive. dette gjorde at hele bilen driverket ristet og skapte vibrasjoner. anbefaler derfor alle nye "orginale" girkassefester til diesel biler.
handsome Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Gs anbefaler jo ikke å bruke det langs veien! Prøvd å ta av hettene? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
lierbimmer Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 mente at de svarte var street og de røde er race, men mulig jeg har bommet her. ikke prøvd uten hettene, men mulig jeg prøver uten når sommeren nærmer seg. skal også få sjekket opp om boltene er gjennomgående for om de er det så er det ingen håp. jeg har satt på nye orginale. uansett greit for andre å vite om de ville prøve på sin diesel:)
handsome Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Det vet jeg ikke.. men har lest en plass at hettene ikke er å anbefale på vei. Fikk også samme beskjed når jeg ringte gs ang røde, vel å merke, til 320'n min.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå