540I-Bimmerman Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 Skal høgge bruksbilen en BMW 520i E39 ifra 1997, kaross ser bra ut bortsett fra bakluken. Motor har gåen topp.pakning, ellers virker alt. Spør om deler, har komplett bil! -Fargen på bilen er 363 Biarritz blau (blå) -Fremskjermer er pene -Panser er ok, bortsett fra en overlakket ripe på ca 15cm, ellers uten bulker etc.
540I-Bimmerman Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 Blå metallic, husker ikke akkurat i farta navnet på den blåfarven men det kan jeg finne ut.
Appelgren Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 Tålig strøkne framskjermer uten rust? Samme gjelder bakluke. ? Og El-vinduheiser bak +ledningsnettet til de?
540I-Bimmerman Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 Tålig strøkne framskjermer uten rust? Samme gjelder bakluke. ? Og El-vinduheiser bak +ledningsnettet til de? Framskjermer uten noe synlig rust på dem ja, hverken bulker eller ripete. Bakluken er self gjennomrustet, det er E39 stv tross alt! ehm El.vindusheiser bak, der vet jeg at vindusmekanismen er gåen på venstre side men høyre er ok.
540I-Bimmerman Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 Up, har fin frontlykt venstre side, delemotor, komplett eksosanlegg, interiør i lyst stoff, ratt som er helt og pent etc. Chassideler av nyere dato har jeg. spør om deler så jeg hva jeg har på lager.
AndreasBudeng Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 har du interiør som skal selges? eventuelt skinn eller stoff? lurte også på hvordan lyktene er ? touring eller sedan?
Appelgren Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Har du airbag for multifunk.ratt jeg kunne kjøpt?
540I-Bimmerman Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 har du interiør som skal selges? eventuelt skinn eller stoff? lurte også på hvordan lyktene er ? touring eller sedan? Heisan, jadda interiørt har jeg, dessvere så er det kun lyst stoffinteriør. Lyktene bak er hele og fine, venstre fremlykt som du ser på bilde er også veldig fin. Bilen er en touring utgave.
540I-Bimmerman Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 Har du airbag for multifunk.ratt jeg kunne kjøpt? Hmm, kan se etter. Skulle ha det ja. Hva vil du gi for airbag'en da?
AndreasBudeng Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 kunne du lagt ut bilde av stolene? trenger muligens fremstolene av deg..
540I-Bimmerman Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 kunne du lagt ut bilde av stolene? trenger muligens fremstolene av deg.. Dessvere så er stoffet i førerstol slitt, passasjerside er ok. Si ifra om det fortsatt er intr så kan jeg legge ut bilde av dem.
AndreasBudeng Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 førerstol jeg trenger.. mitt er ferdigt !
rasped Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 har du bilde av baklykter? hvordan er eksosen fra før katalysator og ut? Min har et hull i eksosen rett før katalysator, i tillegg mangler den endestuss
540I-Bimmerman Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Hei, her er bilde av baklyktene og kompl. eksos med chromet endestuss, husk at dette er en touring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå