lossi Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 Noen som har noe tips på hva som kan være galt her... Skulle starte opp bilen etter at den hadde stått en mnd. Den starter, men sviver ujevnt og så dør den ut. Starter igjen,samme skjer, prøver å gi litt gass og den øker litt men fremdeles ujevn og så dør den ut igjen. Det er bensin på den, så sant måleren er riktig Any idea?
vidar73 Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 Hadde akkurat samme symptoner på en annen bil jeg hadde...Da var det bensinpumpa som var gåen.
lossi Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 aha. men hørte du bensinpumpa starte da? Er nokså sikker på jeg hørte min, for løpe ut i regnet å sjekke igjen.
lossi Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 da fikk jeg testet, å den hadde en veldig lav tone i seg. Mener den var lysere i lyden før. eller?
vidar73 Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 Husker ikke om jeg hørte noe lyd i fra den.Hadde den på verksted der de bytta den,men har et par kamerater som har vært ute for det samme.
lossi Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 aha, får bare ta å bytte den likså godt. Har ikke blitt byttet så lenge jeg har hatt bilen..som er vel 6-7 år. Er heldigvis ikke store jobben. Tar lengre tid å kjøre til butikken å handle pumpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå