Mtech95 Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Har 4 stk zito felger jeg vurderer å selge til høystbudene over 4.000 kr Felgene er i bra stand, ingen skader. Dekkene er slitt, men nye dekk kan monteres ved pristilegg. Felgene har stått på en bmw e39 og passer rett på uten spacere eller nav ring. Usikker på bredde og ET men kan sjekke opp, vill tro det er et 20. Felger framme har dekkdim 235-40-18. Felger bake har 255-40-18. har stått 265 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 ingen som vill ha fine felger til en bra pris? innbytte vurderes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Sjekker du innpress? Jeg har slike på en ix, og kunne tenke meg et sett til.. Evnt innbytte i hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 skal sjekke innbytte i andre felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Fått sjekket innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 desverre, kompisen min er så sykt glemsk og lat at han har ikke fått sjekket dt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå