Gå til innhold

hjelp av valg til felger til bmw e39 sedan hjelp!!!

sTk3122
 Share

Anbefalte innlegg

får å gjøre en lang histore kort. så har jeg klart smelt bmw`en min:/ dette er bmw e39 530d full msport orginal. blei kjempe glad i denne bilen=) å når forsikringa sa jeg fikk 70k ikke noe mer så tente det ganske greit i pluggene ja.. så jeg nektet å sa de må komme med no bedre. å bilen er min å den får dere uansett samma faen den er minn!!!:P så de ringte opp 2 dager etter så fikk jeg 93k å bilen så var fornøyd med det:) å nå har bilen blitt satt sammen igjenn=)) men føler at jeg kan ikke kjøre helt samme som siste:P eller hva mener dere kansje:P så her blir det hellakering valsa buer å noen ordentlig fette felger=) men jeg har lite peil på dissa tinga:/ så håper jeg kan få tips osv her=) takker for alle svar<33

Ting jeg lurer på å trenger da er::

trenger noen gode felger=) personlig syns jeg de her fine=) S-Tech Avant men anner ikke åssen de ser ut på e39 sedan. vil ha så stor kant som mulig å bredde felger. men må også være kjør bar=) har 18" 235 forand nå og 265 bak så vil ha mer en det vis det er mulig;D

trenger også råd om farge på bilen. har kansje lyst på noe i liketen av den her.

http://www.google.no/imgres?q=bmw+e39+s ... =106&ty=46

men er åpent for alt forslag=) har også planer om å kjøpe den pannsre som er på det bilde der men finner det ikke uten cabon så takker vis noen hadde giddi å finni en link til meg hvor jeg får kjøpt det til grei pris;)

trenger da også et senkte sett, å da vil jeg ha justerbart, men er jo 1000merker der også så hva anbefaler dere? vil ikke at bilen skal bli for stiv sån at jeg håper bortover gata vis dere skjønner hehe:P

takker for alle svar=) å kjempe fint om dere klarer å legge til en link eller no av det dere klarer å finne eller vet=) takker igjenn=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...