Gå til innhold

NY: Bmw 323i Coupe!

kimtuurbo
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen skal nå selges!

I steden for at jeg skriver alt som er med bilen og har vært gjort med den så legger jeg ved en link til en annonse fra 2010, alt som var på den da er det samme nå.

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... Id=1181190

Negative ting:

Selges nå til noe redusert pris pga ikke strøken lenger. Biler går noe ujevnt og lavt på tomgang, hatt den på feilsøking og ligger inne feilkode på LMM. Så skifter man den så skal den være tipptopp motormessig. Ingen tikking eller ulyder. Er sprekk i frontfanger og bakfanger, men har nye på hånd i samme farge om jeg bare roter meg til og hente de. Sprederen er knust på bildet men den er byttet på begge sider til noen andre som ikke er fullt så gule, men gule. Hendelen til og åpne panser med en knekt, så må åpnes med tang. Bagasjeluka går ikke opp, nøkkelen går ikke helt inn og den er konstant låst. Må bytte hjullager H/F og ytre endeledd H/F før eu. 2 små rusthull i høgre kanal. Kjørecomp virker ikke.

Positive ting:

Bilen er eu ok og i daglig drift, fungerer utmerket og er god og kjøre, selv med liten slakk i hjullager og endeledd. Ikke gamle coilovers som nylig er ført inn i vognkort. 19" GS BBS 8,5 og 9,5". Skikkelige M3 speil med vippefunksjon, m3 lister, m3 taktrekk, m3 fangere, m3 bakaksling, m3 girkasse, mellomaksling og bakbremser. Nye caliptere forran. Har kjøpt ny kjørecomp som sikkert kommer i posten innen kort tid. 16" vinterfelger med 2 bra dekk og 2 slitte (lurer på hva det kommer av) Har bestilt 2 nye. Bilen er ganske bra for rust rundtom og ikke så værst svart metallic. Proffsota de 3 bakerste rutene. justerbar shortshift, tårnstag framme og bak+++

Les den gamle annonsen^^ Nåværende km stand: 286,000

Bilder:

dki7r84s1q95w1slhm3o.jpg

bfvrcz3qnxxordfr6klx.jpg

iqkjih968tyc38ldh5c6.jpg

9st7n50sn7hbrpagatt7.jpg

rcyqpgjyxzbuf5dl0f89.jpg

Motor ser renere og penere ut nå enn på det gamle bildet, men eller likt.

5trop7opljul9dfsogmj.jpg

4orqdm2ircbef2tln257.jpg

Sikkert noe mer jeg ikke kommer på nå! Selges ikke for ei krone under 40,000,-

Tlf: 94372784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har salgskontrakt fra mai 2011 på at den ble solgt for 80,000kr. Dette er halv pris/gi bort pris. Vil den skal havne til en nevenyttig kar som vil gjøre denne til en perle igjen da min økonomi er på lik linje med norske folk som går på nav så har ikke mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...