bmwp0wer Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 hei da vart det endelig bmw e34 525 på meg bilen trenger da litt pleie her å der da lakken ser helt forjævlig ut (full av småe striper) å vart ikke noe bedre etter att den vart påkjørt ;( men lakk ska bli iløpet av vintern (kom med tips på farge) svart m5 skinn å svart taktrekk m5 front å hekk er det også men blir ny front til sommern har nemelig bestilt meg AC front bilen skal bygges om til 535(m30) og lakkes i ny farge bilen ska også bli tektylert under å i innerskjermer. sveise all rust 2 jekkefester foran som har revna men dette ska jeg fikse. ellers så ska bilen få noen nye foringer powerflex i mye, sandblås travers foran å lakk den svart. nye bremser rundt om slissa å borra skiver blir bestilt. er bare lærling så har ikke penger i pose å sekk så tar ting som d kommer men ska prøve å ta så bilder av d jeg gjør hele tiden det får være nokk for idag litt bilder da ting som jeg trenger om du har: m5 skinn (elektrisk) 2+2 helst skinn dørtrekk 3 delte felger (oz futura, hartge) ellers grom deler til e34
bmwp0wer Skrevet November 14, 2012 Forfatter Skrevet November 14, 2012 takk fer d ja den er fin men når lakken er full av striper å div annet så ser jeg helst att den bli nylakket
bmwp0wer Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 nybilen 524 td kommer flere bilder lite stemmnings bilde savner sommer nå ja
Haakjin Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Dette blir dette Jakob, ta det tid til å gjøre ting skikkelig nå da, ikke hast!
Dralle Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 gammel kjenning ? ;D Er nok det Har eid denne. Kul bil. Solgte den vel i 2007? hmm... eller var det 2008? ...Kjekt å sjå at ho lever enda vertfall
jsf Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 En eller annen moderne bmw farge kan være kult
bmwp0wer Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 har foresten ordnet med en som lakkere e34n nå så det blir lakkering iløpet av januar MEN HVILKEN FARGE? tenkt litt på delfingrå men hva trur dere? mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå