pittbul Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Hei selger nå min 320 motor for de som er inntrisert det er en 320 motor som har godt 185000 km følger med girkasse ledningsnett å hjærne. Skulle bruke den selv men solgte bilen min så da tar den bare plass. Selges til høyeste budene over 3000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Hei selger nå min 320 motor for de som er inntrisert det er en 320 motor som har godt 185000 km følger med girkasse ledningsnett å hjærne. Skulle bruke den selv men solgte bilen min så da tar den bare plass. Selges til høyeste budene over 3000kr. hva med litt info på HVILKEN 320 denne kommer fra? er den en gammel e21 ? eller en f30? og hvilken modell? om du kan dokumentere kmstand? og litt slik info som er grei å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 kor du holder til ? rekna med det er m50 det er snakk om? me elr uten vanos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pittbul Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Er fra en e36 1996 model m50 med med vanos. Kan ikke dokumentere km standen nei for den bilen jeg tokk motoren ut i fra er skrota. Holder til i arendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå