Tistlo Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Hallo har ein 95modell bmw 316 I A ,med 1596ccm motor(ifølge vognkortet) som eg skal byta startar på. nokon som har ei oversikt over kva som må av for å komma til?? ser ut som alt av innsug må vekk.. noko meir? den slår ikkje inn skikkelig. fyrste gongen so går berre startmotoren rundt, men andre gong eg vrir om nøkkelen , då tar den tak i svinghjulskransen og sviver motoren rundt. tenkte å få ein slutt på da no.. han som eig bilen(onkeln min) meinte og at da var noko kødd med brytaren for nøytral og park. altso den sikkerheitsbrytaren. men når eg prøvde so sveiv jo motoren rundt. men vist eg skulle få lyst til å byta den brytaren, kor mykje arbeid er da? kjem eg til under ifrå eller må eg gå via midtkonsollen? takk for svar!
TM custom Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Hadde akkurat samme greia på min '95 e36 316 (som er manuel) er faktisk ganske vanlig problem på de. jeg tok bare starteren ut og renset den så var det problemet løst. Du må nok ut med innsuget ja om ikke du har veldig lyst til og skru ut girkassen istedet. Er en ganske enkel jobb syntes jeg men nå jobber jeg som bilmekaniker da, kan bli litt knotete for de som ikke har skrudd så mye før http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/101-Projects-84-Starter/101-Projects-84-Starter.htm
Tistlo Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 mange takk for linken. går nok for å ta ut innsuget ja. nokon som veit noko om den sikkerheitsbrytaren for girspaken då? er den ofte eit problem? mykje styr å byta den? bilen da er snakk om har hatt tendensar der da er NULL livstegn ,men etter å ha rota att og fram med girspaken startar han tilslutt. nokon idear?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå