staM Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Hei. Holder på å sjekke over en m50 som ikke går helt slik den skal. Og nå merket jeg at den lille slangen som går fra trykkregulatoren på fuelrailen ikke er der. Nummer 11 på dette bilde: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/9905.gif Hvor skal denne? Det er også en liten nippel på tibakeslagsventilen som står på slangen fra bremsekraftforsterker til innsug. Noen som vet hvor den skal?
2takt Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Den lille slangen skal på undersiden av innsuget, det står en nippel til den på "torpedovegg" siden av innsuget. (Hvis jeg husker riktig nå) Den andre slangen ble jeg veldig usikker på hvilken du mener, finner den ikke på noe bilde da?
Azeton Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Den skal bort ved varmeregisteret. Suger luft gjennom tempfølerene som ligger inni bilen
staM Skrevet November 14, 2012 Forfatter Skrevet November 14, 2012 Åja, den lille nippelen i torpedoveggen der ja. Da har jeg fått ordnet alle de i hvert fall. Takk skal dere ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå